معاون استاندار کرمانشاه مطرح کرد؛

اجرای تفاهم‌نامه برای خدمت رسانی به زوار در کمیته‌های ۲۰ گانه 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه از اجرای تفاهم‌نامه برای خدمت رسانی به زوار در کمیته‌های ۲۰ گانه خبر داد. 
کد خبر: ۱۱۸۳۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸ 08 September 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، علی صفدری در جلسه ستاد اربعین استان که در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: نوع ورود به فضای اربعین و حمایت‌هایی که مجموعه استان از مجموعه‌های مردمی داشتند قابل تقدیر و بی‌نظیر بود. 
 
وی افزود: در مصوبه (۳۰ تیرماه ۱۴۰۳) ستاد اربعین کشور، جهاد کشاورزی، وزارت جهاد کشاورزی و همه استانداران استان‌ها موظف شدند که در خصوص اسکان و تغذیه زوار تمام تلاش‌ و فعالیت‌ خود را برای خدمات‌رسانی به زائران انجام دهند.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه تصریح کرد: بخشی از هزینه‌های امسال اربعین برای پشتیبانی از مواکب مردمی بود که خدمات رسانی به زوار را انجام می‌دادند.
 
صفدری ادامه داد: تفاهم‌نامه‌های امسال با کمیته‌های استانی بسته شد و با دستور استاندار تفاهم‌نامه‌ها با دستگاه‌های اجرایی که در حوزه‌های کمیته‌های مرتبط مشغول بودند از جمله دستگاه‌های انتظامی، مرزبانی، سپاه پاسداران، تبلیغات اسلامی به عنوان مجموعه فرهنگی و آموزشی و کمیته‌های فرهنگ و ارشاد به عنوان مجموعه‌های اطلاع رسانی، این تفاهم نامه‌ها کمک می‌کرد بخشی از نیازهای زوار پوشش داده شود. 
 
صفدری عنوان کرد: استانداری به عنوان یک دستگاه اجرایی نمی‌توانست پول را مستقیم به دستگاه اجرایی دیگر واریز کند به همین دلیل یک تفاهم‌نامه با مصوبه ستاد اربعین و دستور استاندار منعقد شد و مبالغی که مصوب شد به حساب کمیته‌ها واریز شد و آنها هم به نمایندگی از ستاد اربعین و کمیته‌های مربوطه برای خدمت رسانی به زوار هزینه کردند، این تفاهم‌نامه‌ها برای خدمت رسانی به زوار در کمیته‌های ۲۰ گانه بسته شد. 
 
صفدری بیان کرد: مواکب مردمی در مجموعه‌های مردمی مشغول خدمت رسانی به زوار هستند و بخش زیادی از اسکان و تغذیه زوارا مواکب مردمی انجام دادند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار